native ad logo

Prepoznatljivi po visokokvalitetnom sadržaju
i najvišim novinarskim standardima.

Upravo kvaliteta i inovacija motiviraju naša
premium digitalna rješenja.

Uvjerite se sami

MIXX Awards: Best publisher for native long-form

MIXX AWARDS 2022
Best publisher long-form native

Smanji račune, upali sunce proglašen je najboljim native long-form projektom! Više od pola milijuna čitatelja Jutarnjeg lista upoznalo se s najvažnijim razlozima, savjetima i stvarnim računicama za ugradnju solarne elektrane za svoje krovove, a gotovo 400 njih do danas se na to i odlučilo.

Prijavu za MIXX awards poslali smo u veljači kada smo baratali s prvim brojkama i već tada impresivnim ROI rezultatima od 1200%.

Naša brojka od 80 prodanih elektrana od tada porasla je 5 puta i raste i dalje! Zahvaljujući ovom projektu zima je za ENNA bila rekordna, a dobri rezultati se protežu i na proljeće.

SMANJI RAČUNE, UPALI SUNCE
Kako izgleda postavljanje solarne elektrane? Koliko traje? Koliko ima dijelova i kako možemo uštedjeti čak 4.000 kuna? Odgovore na sva ova pitanja saznali smo iz prve ruke.
VODI ME NA NATIVE SPECIJAL
A GREAT NEW WORLD
Tko je živio bolje - mladi ili njihovi bake i djedovi? Donosimo odgovore na vječna pitanja koja muče stare i nove generacije.
vodi me na native specijal
EUROPE FROM ABOVE
Definicija ljepote nije univerzalna i ona se opravdano krije u očima promatrača, no postoje prizori pred kojima je nemoguće ostati ravnodušan.
vodi me na native specijal
Previous
Next

U 2021. VI STE TRAŽILI, MI SMO ISPORUČILI

2,5 MILIJUNA

riječi

700

članaka

280

klijenata

652.000

sati čitanja

NATIVE PROJEKTI NA KOJE SMO PONOSNI

HRVATSKA UDRUGA BANAKA

SECURE THE DEAL

Na jednom mjestu istražili smo sve o aktualnim prijevarama koje kolaju internetom, a sve s ciljem da ih što lakše prepoznate i ne postanete iduća žrtva. Donosimo vam i korisne savjete koji će, budete li ih se disciplinirano pridržavali, pružiti snažnu zaštitu od svih online opasnosti kako biste mogli bez brige uživati u ‘skrolanju’ društvenim mrežama, surfanju po portalima i kupovini darova za obitelj i prijatelje.

 

ENERGIA NATURALIS

SMANJI RAČUNE, UPALI SUNCE

Istraživački specijal koji u suradnji s 32 stručnjaka odgovara na sva pitanja koja imate vezano za solarne elektrane u vašim domove. Saznali smo kako korak po korak instalirati solarne elektrane, kome se najviše isplate te na koje stvari morate obratiti pozornost. Obitelji čija su kućanstva već opremljena solarnim elektranama ispričali su nam svoja iskustva te je više od 3500 čitatelja izračunalo koliko bi sami uštedjeli ugradnjom solarne elektrane.

PRVO PLINARSKO DRUŠTVO

LICA DOBROTE

Ispričali smo priče onih koji drugima stavljaju osmijeh na lice, a istovremeno ga ne skidaju sa svojeg. U priču smo uključili i čitatelje koji su prijavljivali svoja Lica dobrote, a PPD se pozicionirao kao brend koji podržava i prepoznaje dobra djela.

Projekt je ušao u finale MIXX nagrade za najbolju native kampanju 2020. godine.

LIDL

DRAGI DJEDE

Kako bismo predstavili asortiman igračaka u Lidlu, naše čitatelje vratili smo u djetinjstvo, u doba iskrenih želja i veselih dječjih osmijeha. Darivali smo djecu diljem Hrvatske, sakupili njihove želje i odnijeli ih Djedu Božićnjaku, a Lidl ih je nagradio.

SAMSUNG

A GREAT NEW WORLD

Na posebno dizajniranom landingu povezali smo dvije generacije i usporedili ključne razlike. Sav sadržaj je na jednoj stranici, a takvim načinom pričanja postigli smo duži time spent.

NATIONAL GEOGRAPHIC

EUROPE FROM ABOVE

Serijal od tri posebno dizajnirana native članka na jednom mjestu, s jednim linkom i jednostavnom navigacijom pokazao se kao pravi recept za duže zadržavanje pažnje čitatelja.

HT x INA x MIKRONIS

URED 2.0

Ustaljeni radni procesi i postojanje fizičkog ureda dovedeni su u pitanje. U suradnji s više partnera istražili smo kako oni vide budućnost ureda u Hrvatskoj te na koje načine omogućuju fleksibilnost svojim zaposlenicima.

PERSEN

RITAM ŽIVOTA

Ultimativni vodič kroz kvalitetan san – zašto je važan, kako ga postići, što izbjegavati te što sve možemo naučiti od stručnjaka? Istražili smo najzanimljivije i najrelevantnije poveznice sna i kvalitetnog života te na jednom mjestu, već drugu godinu za redom sve predstavili čitateljima kroz članke, infografike, ilustracije, videa i druge interaktivne formate.

EVO ŠTO PLANIRAMO ZA 2022.

NOVA PRAVILA ZDRAVOG ŽIVOTA

U specijalu s vrhunskim stručnjacima, trenerima i nutricionistima razbijamo sve mitove i isprobavamo savjete za zdrav fitness život. Cilj je shvatiti da su se neka ključna pravila promijenila, primjerice,  više se ne preporučuje u potpunosti izbaciti jednu skupinu namirnica, poput ugljikohidrata. Partnera povezujemo kao saveznika u zdravom životu. Radimo poseban microsite, a plan je krenuti s projektom u proljeće.

fitness-complete
Karta stresa

STATUS: STRESS FREE

Sveobuhvatni i nikad relevantniji specijal s brojnim reporatažama i stručnim analizama te različitim gledištima o kroničnom suputniku suvremenih ljudi – stresu.
Od vodećih hrvatskih stručnjaka za temu tražimo odgovore kako se nositi*sa stresom te zašto nam je koronavirus sve otežao. Pratimo ispovijesti i savjete ljudi koji su imali dugoročne posljedice stresa, burnout.

DO BOLJEG POSLOVANJA: ZA SVE POSTOJI APLIKACIJA

Vođenje obrta, planiranje troškova, planiranje vremena i zadataka na poslu, održavanje komunikacije u timu – za sve ovo postoji aplikacija. Razgovaramo s malim i srednjim poduzetnicima kako bismo saznali koji su im aplikacije promijenile život i poboljšale poslovanje te radimo savjetnik za one koji razmišljaju o pokretanju poslovanja. U istom projektu tim stručnjaka partnera može obučiti malog poduzetnika kako se pripremiti na sve što ga čeka uz pomoć tehnologije.

poslovanje-complete
poslodavac-complete

NAJBOLJI POSLODAVAC ZA MLADE

Pokrećemo prvi nacionalni natječaj za najboljeg poslodavca za mlade. Metodologiju razvijamo s relevantnim institucijama. Kod partnera pratimo priče o zapošljavanju u njihovim tvrtkama, radimo intervjue sa zaposlenicima i ističemo benefite za zaposlenike. Provodimo istraživanja o potrebama i željama mladih kod poslodavaca, koliko im je bitan rad od kuće, visina plaće, fleksibilno radno vrijeme?

TRČI MOJA HRVATSKA

Native kampanja u kojoj promičemo outdoor aktivnosti, ponajviše trčanje, planinarenje, treking i slično, u obliku spektakla. U suradnji s poznatim licima trčimo kroz nacionalne parkove i parkove prirode, hrvatske znamenitosti poput Dubrovačkih zidina. Imamo dronove i GO pro kamere kojima pratimo putovanje kroz prekrasne pejzaže Hrvatske.
Promoviramo Hrvatsku i fizičku aktivnost. Naglasak je, dakako, na video reportaže koje prate tekstualni i fotografski sadržaji.

trci-complete