Prepoznatljivi po visokokvalitetnom sadržaju
i najvišim novinarskim standardima.
Upravo kvaliteta i inovacija motiviraju naša
premium digitalna rješenja.
Uvjerite se sami
Projekt ‘Smanji račune, upali Sunce’ proglašen je najboljom zelenom kampanjom u Hrvatskoj. U sklopu Greencajta, najvećeg regionalnog zelenog festivala, Native Ad Studiju Hanza Medije uručena je Nacionalna nagrada za okoliš 2022. – Green Prix koju dodjeljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u partnerstvu s Greencajtom, Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.
Projekt ‘Smanji račune, upali Sunce’ uspio je napraviti stvarnu razliku – investiciju u vlastitu solarnu elektranu prikazao je kroz jasne uštede i čak 333 vlasnika kućanstava uvjerio da je instaliraju na svoj krov. Ukupan broj ugovorenih solarnih elektrana spriječit će emisiju 455 tona CO2 godišnje za čiju je apsorpciju potrebna šuma od gotovo 23 tisuće stabala.
riječi
članaka
klijenata
sati čitanja
Medijska kampanja koja je u 2022. svakako najviše uzburkala interes javnost jest Kraševa #IjaSamDomacica. poznati proizvođač slastica objavio je limitirano pakiranje popularnog keksa “Domaćica” gdje su uz ime proizvoda dodali i razna zanimanja, poput, programerka, umjetnica ili menadžerica.
Njihovu kampanju pratio je i Native Ad Studio Hanza Medije s kvalitetnim analizama i inspirativnima pričama. Provjerili smo koliko vrijedi posao domaćice, razgovarali s uglednim psiholozima, sociolozima i jezikoslovcima te proveli veliku anketu o ravnopravnom obavljanju rutinskih kućanskih poslova u kojoj je sudjelovalo 4500 ljudi. Sve to s ciljem da osvijestimo opću javnost da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana.
Tekstovi iz kampanje ostvarili su ukupno više od 370.000 otvaranja s time da smo incijativu klijenta istaknuli u svakom članku, što u printu tako i u online verziji, te na micrositeu.
Godina 2022. nije bila ni najmanje laka za obrtnike i poduzetnike, no i u njoj se moglo pronaći prostora za uštede u poslovanju. To dobro zna naših 11 sugovornika koji su nam iz prve ruke objasnili kako su kroz program HOK Obrtnik plus uspjeli smanjiti davanja za struju, gorivo, repromaterijal te različite medicinske, obrazovne i druge usluge. Pritom nisu ništa morali dodatno platiti već samo Stisnuti plus za uštede!
Informacije o programu i prijavi u HOK Obrtnik plus objasnili smo potanko u svakom tekstu, s time da su benefite projekta istaknuli i sami sugovornici. Kao centralnu platformu za informiranje stvorili smo poseban microsite gdje su bile dostupne sve priče iz kampanje, kao i dodatne informacije o programu. O uspješnosti projekta najbolje govori ostvarni KPI – više od pola milijuna otvaranja za 10 tekstova, odnosno 50.000 po članku!
Native Ad Studio je zajedno s Glorijom i Živim.hr osmislio web specijal s riznicom informativnih, atraktivnih, a opet poučnih tekstova ljetne tematike. Ondje se još mogu pronaći i preporuke filmova o kojima će se pričati danima, interaktivni kviz o poznavanju ljudskog organizma i video korisnih vježbi protiv celulita koje je osmislila trenerica Margareta Teskera.
U projekt se uključilo 13 klijenata: Namještaj Mima d.o.o., Mevex, GHETALDUS OPTIKA d.d., Aminess Hotels & Campsites (Aminess d.d), Mediforma Pharma, Gaia Naturelle d.o.o., Eucerin Hrvatska, Satin Home, Deichmann, Avon, Stillmark, Almagea d.o.o. i Intersocks Group za koje smo producirali razne vrste native sadržaja među kojima su 12 članaka, interaktivni izlog proizvoda i nagradni natječaji.
U dva mjeseca članke sa specijala je pročitalo gotovo 500.000 čitatelja, kroz četiri nagradna natječaja vrijednim nagradama smo uljepšali ljeto za 18 čitatelja, a dvije obitelji usrećili smo ljetovanjem na Korčuli.
Javnost je već dobro upoznata s Dormeo reklamama, posebno onim televizijskim, koje u fokusu većinom imaju celebrity lica i njihove testimoniale. Studio Moderna Hrvatska, vlasnik Dormea, pred nas je stavio veliki izazov: kako na kreativan i inovativan način predstaviti njihovu ponudu, a da nije riječ o nečemu što već rade samostalno?
I tako je nastao serijal native članaka pod nazivom Poduzetnički snovi.
Zasigurno ste čuli za The 5 AM Club, koncept ranog buđenja koji je razvio ekspert Robin Sharma, a vodi do boljih poslovnih rezultata i općenito kvalitetnijeg života. To nas je navelo da osim inspirativnih poduzetničkih priča aktera kampanje – Dario Marčac, Albert Gajšak, Mirna Matković i Ivana Pavić, ispitamo i kako njihove specifične navike spavanja utječu na njihov poslovni uspjeh.
Tekstove smo popratili neuobičajenim poduzetničkim portretima iz kreveta, a članke je pročitalo više od 120.000 čitatelja. Proizvode klijenta suptilno smo integrirali kroz odlične fotografije visoke rezolucije koje su napravili naši fotografi iz Cropixa, a ponudu Dorema pozicionirali smo dodatno i unutar članka kroz istaknute kućice u bojama klijenta.
Koji aparat za kavu kupiti, kad će se isplatiti i kakve sve kave se mogu napraviti kod kuće?
Ovo su samo neka od pitanja na koja smo odgovorili u serijalu članaka za
De’Longhi, brend vrhunskih aparata za kućno kuhanje kave. Sigurno ste zamijetili Brada Pitta koji uživa u kavi na plakatima diljem grada, a ista tvrtka je svoje povjerenje poklonila našem Native Ad Studio koji je kampanju prvenstveno fokusirao na brand awareness, ali i na samu prodaju.
De’Longhi proizvode predstavili smo kroz fotografije klijenta, s time da smo De’Longhi tehnologiju objasnili u svakom članku. Blagodati ispijanja kave prepoznali su i čitatelji – četiri članka ostvarila su više od 78.000 otvaranja.
U suradnji s Natuzzijem, talijanskom tvrtkom vrhunskog namještaja, unijeli smo dašak ‘la dolce vita’ na Dom & Dizajn. Kroz pet inspirativnih članaka nastojali smo potaknuti čitatelje da prigrle talijanski način života fokusiran na vlastite užitke, a upravo zahvaljujući vrhunskoj estetici Natuzzi namještaja uspjeli smo dodatno dočarati lakoću življenja u maniri naših susjeda Talijana. Proizvode klijenta smo pak predstavili kroz riječ i sliku – svaki članak sadrži informacije o namještaju, kao i njihove fotografije.
U člancima je uživalo više od 100.000 čitatelja, a mi se nadamo da smo im uspjeli dočarati kako uživati u ljepoti malih slatkih trenutaka svakodnevice.
U suradnji s KentBank, vodećom bankom u Hrvatskoj za male i srednje poduzetnike, ove smo godine realizirali sedam članaka u rubrici Poduzetnički savjetnik na portalu Jutarnji.hr koji su ostvarili vrhunske rezultate – više od 210 tisuća otvaranja!
U posebnom specijalu otkrili smo tajne uspjeha poznatih poduzetnika, među kojima su i hrvatski startup wunderkind Albert Gajšak te bivša članica Frajli Marija Mirković.
Informacije o usluzi klijenta integrirane su u tekst, s time da su prednosti rada s KentBankom istaknuli i sami sugovornici. Osim toga, u jednom članku smo integrirali i sugovornika iz KentBanke, a upravo je taj tekst bio drugi najčitaniji u kampanji – ostvario je više od 42.000 otvaranja!
Jednostavniji novinarski članak koji za cilj ima predstaviti proizvod ili uslugu klijenta komunikacijom prilagođenom isključivo čitateljima i mediju.
Klijent: Smoki
Brief: Novo Smoki pakiranje
Predložena tema: Nogometaši koji vole junk food
Klijent: Gorenje
Brief: Nove Gorenje perilice posuđa
Predložena tema: Kako ispravno napuniti perilicu posuđa
Klijent: Turistička zajednica grada Opatije
Brief: RetrOpatija
Predložena tema: Zašto toliko volimo retro?
Kompleksniji novinarski članak koji obuhvaća istraživanje teme, angažman sugovornika i na potpuno prirodan način se uklapa u medijsko okruženje. Sadrži angažman neovisnih suradnika/sugovornika, izlazak Cropixa na teren te potpis autora. Tekst koji se kao takav može bez problema prenijeti u premium print izdanja te se objaviti na premium redakcijskim pozicijama.
Klijent: Prvo plinarsko društvo
Brief: Humanitarna akcija pomoći dječjim domovima i SOS dječjim selima
Predložena tema: Volontiranje u dječjem domu
Klijent: Hrvatska pošta
Brief: Paketomati
Predložena tema: Intervju s obrtnicom koja je pokrenula vlastiti posao
Klijent: KingICT
Brief: Cisco Hybrid work
Predložena tema: Analitički tekst o hibridnom načinu rada i cybersigurnosti