riječi
članaka
klijenata
sati čitanja
Kako na inovativan način urediti dom pokazali smo u još jednoj odličnoj suradnji s Natuzzijem. Ovoga puta u fokusu su bila četiri komada namještaja – sjedeća garnitura, stolić za kavu, komoda i fotelja. Kroz serijal od četiri članka, koje smo obuhvatili na jedinstvenom micrositeu, otkrili smo da ovi komadi, uz par promišljenih poteza, mogu poslužiti i u druge svrhe od prvotnih.
Garnitura se u samo par klikova pretvara u udoban ležaj, stolić u dnevnom boravku se lako transformira u noćni ormarić, a komoda iz spavaće sobu, koju smo koristili za odlaganje rublja, sada služi kao moderno postolje za televizor u dnevnoj sobi. Mogućnosti su brojne, a sve smo ih doznali u razgovoru s dizajnerom interijera.
Da se našim čitateljima jako sviđa ovakav sadržaj pokazali su s više od 100.000 otvaranja, a članke smo obogatili prijedlozima iz bogate ponude Natuzzi namještaja.
Potražnja za solarnim elektranama u Hrvatskoj je doživjela pravi ‘boom’, posebice jer pružaju energetsku neovisnost i visoke uštede na računima za struju. Da bismo provjerili jesu li solarne elektrane zaista isplative i koliko se njima može uštedjeti električne energije, Native Ad Studio Hanza Medije osmislio je veliku kampanju u suradnji s ENNA Opskrbom.
Kroz poučne i informativne tekstove čitateljima smo približili temu solarnih panela i elektrana, objasnili zašto je Hrvatska, a posebno Dalmacija idealna regija za ugradnju solarnih panela, što napraviti u slučaju kvara elektrane te razgovarali s brojnim pojedincima i obiteljima koji su ugradnjom solara uštedjeli i do 90 posto na struji. U sklopu kampanje osmislili smo i nagradni natječaj u kojem su čitatelji mogli osvojili besplatnu solarnu elektranu, a kao zaključak projekta bila je panel rasprava o solarima sa stručnjakom iz ENNA-e.
Tekstovi iz kampanje ostvarili su više od 400.000 otvaranja, a sav sadržaj objedinili smo na zanimljivom i interaktivnom micrositeu.
Kava je jedno od omiljenih pića ljudi diljem svijeta, a posljednjih je godinu dana posebno popularna cold brew kava. U suradnji s De’Longhijem, poznatim proizvođačem aparata za kavu De’Longhi, čitateljima smo približili svijet cold brew kave kroz serijal članaka.
U njima smo objasnili baš sve o cold brew kavi, od osnova, preko trendova do benefita. U svaki tekst implementirali smo De’Longhi Eletta Explore aparat koji pravi vrhunsku cold brew kavu kod kuće u roku od samo nekoliko minuta.
U kampanju smo uključili i barista Karla Purića koji je kroz video pokazao kako se pravilno priprema cold brew kava na De’Longhi Eletta Explore aparatu. U člancima je uživalo više od 100.000 ljudi, a sigurno i u domaćoj cold brew kavi.
Ako se itko zna prepustiti trenutku u ovoj užurbanoj svakodnevici, to su prije svega Talijani. Njihov jedinstven način života ‘Il dolce far niente’, odnosno uživanje u dokolici, predstavili smo kroz serijal od četiri članka u svrhu kampanje za talijanski brend namještaja Natuzzi. Ova kampanja zapravo je nastavak na prošlogodišnji uspješan projekt La Dolce Vita
Prvi članak donosi sve o ‘Il dolce far niente’, dok smo u preostala tri članka kroz razgovor s dizajnerom interijera predložili kako uklopiti ovaj stil u svaku prostoriju doma. Da uživanje u opuštajućim trenucima može biti još ljepše, uspjeli smo dočarati integriranjem proizvoda klijenta u svaki članak, kako kroz njihove opise, tako i kroz fotografije.
Da naši čitatelji itekako vole uživati u opuštajućim trenucima pokazali su s više od 120.000 otvaranja!
U suradnji s tvrtkom ENNA Fruit realizirali smo četiri velika native članka na temu omiljenog proljetnog voća – jagoda. Kako ih uzgojiti kod kuće, zašto se sve više proizvođača okreće proizvodnji jagoda, kako napraviti najpopularniji desert s ovim ukusnim voćem?
Ovo su samo neka od pitanja na koje smo odgovorili u sadržaju kampanje ‘Neka jedu jagode’, u čemu su nam pomogli i hrvatski poljoprivrednici, a food blogerica Mateja Krvarić Zobec napravila je neodoljivu Pavlovu tortu s jagodama.
U sklopu kampanje napravili smo i veliki test – video anketu s građanima da na temelju okusa i izgleda procjene koje su jagode domaće, a koje iz uzgoja. Sve članke i video istaknuli smo na posebnom micrositeu, a tekstovi su ostvarili više od 50.000 otvaranja.
Uređenje stana za najam mnogim iznajmljivačima predstavlja veliki izazov jer ne znaju otkud krenuti, na što se fokusirati, koji detalji će ga izdvojiti od konkurencije. Da bismo saznali odgovore na ova pitanja, osmislili smo kampanju u suradnji s Jyskom te u nju uključili stvarne osobe koje su uredile svoje stanove u svrhu iznajmljivanja.
Tako smo zavirili u tri stana za najam te razgovarali s vlasnicama i dizajnericama interijera koje su nam otkrile neke vrlo korisne savjete o uređenju. Klijenta smo integrirali kroz uklapanje proizvoda u prostore te pokazali kako i najmanji detalji mogu učiniti veliku razliku kada je riječ o uređenju životnog prostora, bilo za najam ili svakodnevni život.
Da smo uspjeli čitateljima približiti svijet interijera pokazale su i brojke, najčitaniji članak imao je više od 30.000 otvaranja.
U suradnji s Raiffeisen mirovinskim fondovima i Hrvatskim uredom za kreativnost i inovacije, Native Ad Studio Hanza Medije početkom 2023. pokrenuo je projekt ‘Know your money’, odnosno ‘Upoznaj svoj novac’. Kako je novac u našem društvu još uvijek tabu tema, a dio je naše svakodnevice, odlučili smo kreirati zanimljiv i informativan sadržaj s ciljem unaprjeđenja financijske pismenosti hrvatskih građana.
Na interaktivnom micrositeu donijeli smo niz edukativnih članaka o svijetu novca, a razbijali smo i neke ustaljene mitove o njemu. U sklopu kampanje osmislili smo i veliku video edukaciju koju vode eminentni ekonomski stručnjaci, a pokriva pet osnovnih modula – osobne financije, obiteljske financije, ulaganja, psihologija i financije te generalna financijska pitanja. Projektu se priključila i voditeljica Iva Šulentić koja je otkrila mnogo detalja o svojim financijskim navikama.
Na kraju edukativnog ciklusa organizirano je i veliko natjecanje iz financijske pismenosti na kojemu je pet najbolje plasiranih polaznika edukacije osvojilo i do 1300 eura. O uspješnosti projekta najbolje govori ostvareni KPI od više od 400.000 otvaranja!
I ove godine je Pliva poklonila povjerenje Native Ad Studiju Hanza Medije kako bismo osmislili sadržaj koji se fokusira na zdravlje i zdravstveni sustav. Tema su ovoga puta bile udruge i njihova važnost u zdravstvenom sustavu. Kroz serijal od četiri članka pronašli smo manje udruge iz cijele Hrvatske čiji voditelji su nam ispričali kako izgleda rad u udruzi, zbog čega se bave ovim poslom i zbog čega ga ne bi mijenjali.
U projekt smo uključili i ispovijest obitelji kojoj je pomogla udruga jer ljudske emotivne priče uvijek najviše dopiru do naših čitatelja. Osim toga, istražili smo i 10 i ne tako poznatih stvari o udrugama. Krajnji cilj ovog projekta je bio podizanje broja prijava na natječaj Plive ‘Zajedno prema zdravlju’ putem kojeg su se dodijelila novčana sredstva za najbolje inicijative udruga koje pozitivno utječu na iskustvo pacijenta i njihovih obitelji.
Da hrvatska poljoprivredna proizvodnja ide u pozitivnom smjeru, pokazala je kampanja koju je Native Ad Studio Hanza Medije osmislio u suradnji s Podravkom. Kroz serijal od šest članaka odgovorili smo na pitanja poput zašto je potrebno intenzivnije ulagati u vlastitu proizvodnju, je li moguća proizvodnja bez pesticida te zašto Hrvatskoj nedostaje domaćeg povrća.
Klijenta smo suptilno uključili kroz razgovor s poljoprivrednicima koji su nam otkrili zašto su uopće krenuli u proizvodnju povrća i kako im je u tome pomogla Podravka. Sav sadržaj objedinili smo u microsite, a najčitaniji članak imao je preko 30.000 otvaranja.
S ciljem pojačavanja svijesti o važnosti kretanja i sporta, Native Ad Studio Hanza Medije osmislio je kampanju u suradnji s Janom sport. Kroz seriju od tri članka željeli smo razbiti neke mitove o vježbanju te odgovoriti na pitanja poput koliko moramo vježbati da bismo bili u formi.
Kroz zanimljive razgovore s poznatim trenerima i entuzijastima za vježbanje otkrili smo da sport ne mora biti muka, već i užitak. U kampanju smo uključili i našu novinarku koja je na svom iskustvu opisala prednosti i izazove dolaska na posao biciklom.
U fokusu kampanje je bila Jana sport voda kao idealan suputnik u vježbanju – kako u teretani, tako i na otvorenom, a članci su ostvarili više od 50.000 otvaranja.
Obožavamo stavljati osmijehe na lica naših čitatelja, a upravo smo to napravili s digitalnim native specijalom u suradnji s Lesninom. Kako opremanje dječje sobe mnogim roditeljima predstavlja izazov zbog manjih kvadratura stana, odlučili smo im olakšati kroz serijal članaka u kojima smo donijeli važne savjete o uređenju.
U tom su nam pomogli dizajneri interijera, a u sklopu kampanje osmislili smo i nagradni natječaj za osvajanje dječje sobe iz snova. Pozicionirali smo ga unutar tekstove, a naši čitatelji su nam trebali poslati fotografije dječje sobe i napisati zašto baš njihovo dijete treba novu sobu.
Posjetili smo i blogericu Mariju Kosovec koja nam je otvorila vrata svog stana i pokazala kako je uredila sobu svog djeteta. Upravo ovaj članak ima najviše otvaranja – njih preko 50.000!
Medijska kampanja koja je u 2022. svakako najviše uzburkala interes javnost jest Kraševa #IjaSamDomacica. poznati proizvođač slastica objavio je limitirano pakiranje popularnog keksa “Domaćica” gdje su uz ime proizvoda dodali i razna zanimanja, poput, programerka, umjetnica ili menadžerica.
Njihovu kampanju pratio je i Native Ad Studio Hanza Medije s kvalitetnim analizama i inspirativnima pričama. Provjerili smo koliko vrijedi posao domaćice, razgovarali s uglednim psiholozima, sociolozima i jezikoslovcima te proveli veliku anketu o ravnopravnom obavljanju rutinskih kućanskih poslova u kojoj je sudjelovalo 4500 ljudi. Sve to s ciljem da osvijestimo opću javnost da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana.
Tekstovi iz kampanje ostvarili su ukupno više od 370.000 otvaranja s time da smo incijativu klijenta istaknuli u svakom članku, što u printu tako i u online verziji, te na micrositeu.
Godina 2022. nije bila ni najmanje laka za obrtnike i poduzetnike, no i u njoj se moglo pronaći prostora za uštede u poslovanju. To dobro zna naših 11 sugovornika koji su nam iz prve ruke objasnili kako su kroz program HOK Obrtnik plus uspjeli smanjiti davanja za struju, gorivo, repromaterijal te različite medicinske, obrazovne i druge usluge. Pritom nisu ništa morali dodatno platiti već samo Stisnuti plus za uštede!
Informacije o programu i prijavi u HOK Obrtnik plus objasnili smo potanko u svakom tekstu, s time da su benefite projekta istaknuli i sami sugovornici. Kao centralnu platformu za informiranje stvorili smo poseban microsite gdje su bile dostupne sve priče iz kampanje, kao i dodatne informacije o programu. O uspješnosti projekta najbolje govori ostvarni KPI – više od pola milijuna otvaranja za 10 tekstova, odnosno 50.000 po članku!
Native Ad Studio je zajedno s Glorijom i Živim.hr osmislio web specijal s riznicom informativnih, atraktivnih, a opet poučnih tekstova ljetne tematike. Ondje se još mogu pronaći i preporuke filmova o kojima će se pričati danima, interaktivni kviz o poznavanju ljudskog organizma i video korisnih vježbi protiv celulita koje je osmislila trenerica Margareta Teskera.
U projekt se uključilo 13 klijenata: Namještaj Mima d.o.o., Mevex, GHETALDUS OPTIKA d.d., Aminess Hotels & Campsites (Aminess d.d), Mediforma Pharma, Gaia Naturelle d.o.o., Eucerin Hrvatska, Satin Home, Deichmann, Avon, Stillmark, Almagea d.o.o. i Intersocks Group za koje smo producirali razne vrste native sadržaja među kojima su 12 članaka, interaktivni izlog proizvoda i nagradni natječaji.
U dva mjeseca članke sa specijala je pročitalo gotovo 500.000 čitatelja, kroz četiri nagradna natječaja vrijednim nagradama smo uljepšali ljeto za 18 čitatelja, a dvije obitelji usrećili smo ljetovanjem na Korčuli.
Javnost je već dobro upoznata s Dormeo reklamama, posebno onim televizijskim, koje u fokusu većinom imaju celebrity lica i njihove testimoniale. Studio Moderna Hrvatska, vlasnik Dormea, pred nas je stavio veliki izazov: kako na kreativan i inovativan način predstaviti njihovu ponudu, a da nije riječ o nečemu što već rade samostalno?
I tako je nastao serijal native članaka pod nazivom Poduzetnički snovi.
Zasigurno ste čuli za The 5 AM Club, koncept ranog buđenja koji je razvio ekspert Robin Sharma, a vodi do boljih poslovnih rezultata i općenito kvalitetnijeg života. To nas je navelo da osim inspirativnih poduzetničkih priča aktera kampanje – Dario Marčac, Albert Gajšak, Mirna Matković i Ivana Pavić, ispitamo i kako njihove specifične navike spavanja utječu na njihov poslovni uspjeh.
Tekstove smo popratili neuobičajenim poduzetničkim portretima iz kreveta, a članke je pročitalo više od 120.000 čitatelja. Proizvode klijenta suptilno smo integrirali kroz odlične fotografije visoke rezolucije koje su napravili naši fotografi iz Cropixa, a ponudu Dorema pozicionirali smo dodatno i unutar članka kroz istaknute kućice u bojama klijenta.
Koji aparat za kavu kupiti, kad će se isplatiti i kakve sve kave se mogu napraviti kod kuće?
Ovo su samo neka od pitanja na koja smo odgovorili u serijalu članaka za
De’Longhi, brend vrhunskih aparata za kućno kuhanje kave. Sigurno ste zamijetili Brada Pitta koji uživa u kavi na plakatima diljem grada, a ista tvrtka je svoje povjerenje poklonila našem Native Ad Studio koji je kampanju prvenstveno fokusirao na brand awareness, ali i na samu prodaju.
De’Longhi proizvode predstavili smo kroz fotografije klijenta, s time da smo De’Longhi tehnologiju objasnili u svakom članku. Blagodati ispijanja kave prepoznali su i čitatelji – četiri članka ostvarila su više od 78.000 otvaranja.
U suradnji s Natuzzijem, talijanskom tvrtkom vrhunskog namještaja, unijeli smo dašak ‘la dolce vita’ na Dom & Dizajn. Kroz pet inspirativnih članaka nastojali smo potaknuti čitatelje da prigrle talijanski način života fokusiran na vlastite užitke, a upravo zahvaljujući vrhunskoj estetici Natuzzi namještaja uspjeli smo dodatno dočarati lakoću življenja u maniri naših susjeda Talijana. Proizvode klijenta smo pak predstavili kroz riječ i sliku – svaki članak sadrži informacije o namještaju, kao i njihove fotografije.
U člancima je uživalo više od 100.000 čitatelja, a mi se nadamo da smo im uspjeli dočarati kako uživati u ljepoti malih slatkih trenutaka svakodnevice.
Tko još nije čuo za Geberit, najpoznatijeg proizvođača sanitarija u ovom dijelu Europe? U želji da publici na atraktivan način predstave novi asortiman kupaonskih linija koje odgovaraju individualnim potrebama potrošača, javili su se upravo nama.
Osmislili smo web specijal „Moja nova kupaonica” s četiri članka u kojima smo predstavili provjerene savjete za učinkovito čišćenje kupaonice, zatim trendove uređenja kupaonice u 2022. godini te kako izgleda kada se uhvatimo u koštac s ugradnjom walk-in tuša. No, otišli smo korak dalje pa smo podijelili osobno iskustvo novinara Native Ad Studija Matije Boltižara o renovaciji kupaonice.
Teme smo kreirali na način da odgovaraju proizvodima klijenta, odnosno da se informacije i proizvodi klijenta prirodno integriraju s autorskim sadržajem novinara. Inspirativni tekstovi ostvarili su više od 85.000 otvaranja.
U suradnji s KentBank, vodećom bankom u Hrvatskoj za male i srednje poduzetnike, ove smo godine realizirali sedam članaka u rubrici Poduzetnički savjetnik na portalu Jutarnji.hr koji su ostvarili vrhunske rezultate – više od 210 tisuća otvaranja!
U posebnom specijalu otkrili smo tajne uspjeha poznatih poduzetnika, među kojima su i hrvatski startup wunderkind Albert Gajšak te bivša članica Frajli Marija Mirković.
Informacije o usluzi klijenta integrirane su u tekst, s time da su prednosti rada s KentBankom istaknuli i sami sugovornici. Osim toga, u jednom članku smo integrirali i sugovornika iz KentBanke, a upravo je taj tekst bio drugi najčitaniji u kampanji – ostvario je više od 42.000 otvaranja!
Jednostavniji novinarski članak koji za cilj ima predstaviti proizvod ili uslugu klijenta komunikacijom prilagođenom isključivo čitateljima i mediju.
Klijent: dm
Brief: Novi katalog i Dan žena
Predložena tema: Kako mirišu zvijezde
Klijent: Velux
Brief: Wellbeing uz prozore
Predložena tema: Razlika između burnouta i “običnog” stresa
Klijent: Scavolini
Brief: Od kuhinje do total home uređenja
Predložena tema: Vodič kroz pet najčešćih kuhinjskih tlocrta
Kompleksniji novinarski članak koji obuhvaća istraživanje teme, angažman sugovornika i na potpuno prirodan način se uklapa u medijsko okruženje. Sadrži angažman neovisnih suradnika/sugovornika, izlazak Cropixa na teren te potpis autora. Tekst koji se kao takav može bez problema prenijeti u premium print izdanja te se objaviti na premium redakcijskim pozicijama.
Klijent: Zagrebačka pivovara
Brief: Staropramen i Melkior
Predložena tema: Reportaža s kuhanja s Melkiorom Bašićem
Klijent: Submarine
Brief: Submarine hamburgeri
Predložena tema: Reportaža iz Submarine kuhinje