Creative-Tech, skraćeno od Creative Technology, označava novi integralni pristup upotrebe dizajna i tehnologije. Potreba za ovakvim definiranjem industrije, tvrtke ili projekta proizlazi iz sveobuhvatne sinergije tehnologije, umjetnosti, dizajna te bihevioralnih i emocionalnih znanja u službi kreiranja jedinstvenih "immersive" rješenja tj. doživljaja za korisnike i/ili sudionike. Osnovne karakteristike ovakvog pristupa su brisanje granica između digitalnog i stvarnog svijeta, sposobnost promatranja šireg društvenog konteksta kao i humanistički pristup pojedincu u cilju promocije ili unapređenja interakcije korisnika s proizvodom, rješenjem ili brandom. Preduvjet za ovakav pristup je dugogodišnja suradnja interdisciplinarnih timova koja rezultira bogatom razmjenom znanja i tako omogućuje svim članovima tima dobro razumijevanje namjere, ograničenja i izvedivosti pojedinih projekata ili ideja.
Kao jedna od najstarijih digitalnih agencija u regiji, Nivas je jedna od rijetkih tvrtki koja nudi upravo ovakav integralni pristup rješenjima. Preduvjeti za ovakav način rada uključuju široki spektar kompetencija pod jednim krovom (in house), što produkcijski omogućava brzi protok ideja od strateške razine do tehničke realizacije, uvijek pod paradigmom user-centric dizajna tj. korisnika u središtu ideje i izvedbe. Creative-Tech tvrtka razlikuje se od klasične digitalne agencije po stupnju kompleksnosti integracije dizajna i tehnologije te progresivnim future-proof pristupu rješenjima. Donedavno najpoznatiji primjer ovog tipa kompanije u svijetu je bio Apple pod vodstvom Steve Jobsa, dok danas tu ulogu preuzima Elon Musk i njegova atipična auto kompanija Tesla.
OBJAŠNJENJE SASTAVIO: NIVAS