Sadržaj omogućava
Pogledajte kako se mlada tvrtka transformirala
Nakon stotinjak zaprimljenih prijava domaćih poduzetnika koji su se prijavili na natječaj za potpuno besplatno brendiranje tvrtke, naš stručni žiri je odabrao pobjednika. Nagrada ide Omo Labu, inovativnom studiju iz Splita koji je razvio aplikaciju za pomoć disleksičarima...
Prije rebrandinga u 2016., Hypo Banka je poslovala gotovo 20 godina pod originalnim nazivom, na šest europskih tržišta, uključujući i hrvatsko. Nakon što su je 2015. kupili private equity fond Advent International i Europska banka za obnovu i razvoj promijenili su ime, ali su prošli i kroz strukturalne promjene.
Nakon 19 godina na hrvatskom tržištu, VipNet je prošle godine postao A1. Rezultat je ovo odluke vlasnika A1 mreže da sve firme pod vlasništvom grupe posluju pod jedinstvenim brendom. Najavu novoga brenda, A1 Hrvatska izveo je kroz kampanju Novi Oblik Života.
Rebranding Jadranskog Osiguranja dogodio se početkom ove godine jer se hrvatska firma odlučila na izlazak na talijansko tržište. Među top tri društva za neživotna osiguranja, Adriatic Osiguranje ovim je postupkom prilagodilo svoj brend za daljnje međunarodno širenje.
Zagrebačka IT agencija Q, inače jedna od najbrže rastućih IT tvrtki s uredima u Zagrebu, Belfastu, Oslu, Parizu i Los Angelesu, ostvarivala je vrhunske rezultate, no brand nije bio razumljiv. Nakon rebrandiga 2018., agencija Fabular modernizirala im je vizualni identitet, za što su dobili i nagradu 100 Global Awards.
Svima znan hrvatski brend dječje odjeće Froddo odlučio se na rebranding u 2015. nakon akvizicije Bambija, drugog brenda unutar istog tržišta. Osim modernizacije logotipa, rebranding Frodda je označio i potragu za i pronalazak jedinstvene priče o tome što obuća znači najmlađima.
Pred ljeto 2018., Valamar je obznanio svoj novi identitet zajedno s krilaticom "All you can holiday". Novo razdoblje za Valamar također je bilo obilježeno uvođenjem pet novih brendova prozvoda kojim se diferencirao već široki portfelj kampova, hotela i ljetovališta.
Početkom travnja 2019., Agrokor, jedna od najvećih firmi na području jugoistočne Europe promijenila je ime. Postali su Fortenova. Nakon promjene u vlasničkoj strukturi grupe, koju čini 159 kompanija, rebranding je prirodno uslijedio kao novi početak na svih pet tržišta na kojima djeluje.