Sadržaj omogućavaju

#STRAST
#AVANTURA
#IZAZOV
MILENIJALCI
ISKUSTVA? DA!
ALI TIJEKOM CIJELOG ŽIVOTA...

BUDUĆNOST KAKVU SANJAMO

Ovo je generacija koja bira iskustvo i doživljaj ispred materijalnog, bingaju i putuju, a slabo razmišljaju o ulaganjima i štednji. No, upravo ta iskustva, vrijedna i nezaboravna, milenijalci će htjeti doživjeti i u kasnijoj dobi svog života. Za to je ipak potrebno nešto finacijskog znanja. Evo kako biti cool i u penziji!

Profil hrvatskog milenijalca
14-29 godina
Graph 01
Graph 02
Graph 02
ISKUSTVO KOJE ŽELIM PONOVITI
Graph 03 Graph 04
ISKUSTVO KOJE ŽELIM PONOVITI
Graph 05 Graph 06
ISKUSTVO KOJE ŽELIM PONOVITI
Koja je štednja
prava odluka za tebe?
Test financijske pismenosti
Kako ostvaruješ prava na mirovinu, što su dionice i koliko firmi ima zagrebačkoj burzi..
TESTIRAJ SE!
Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg lista

Native
                            Ad Studio logo