OMOGUĆAVA MOJ ZABA START
Hrvatski
stvaratelji
"Mi smo prvi hrvatski vojni startup koji izvozimo u cijeli svijet. Jedna stvar bila je presudna za uspjeh"
kako smo uspjeli
GEARSKIN
Ivan Karol
Ivan Karol (34) obožava airsoft, vojni simulacijski sport, sličan paintballu, u kojem se upotrebljavaju replike vatrenog oružja. I baš mu je u jednoj igri pala na pamet odlična ideja: shvatio je da postoji potreba za kvalitetnijim kamufliranjem i prikrivanjem refleksije vojne opreme pred rapidno rastućom detekcijskom tehnologijom. Vrlo brzo nastao je Gearskin - kamuflažno visoko tehnološka samoljepljiva tkanina otporna na vodu, ulje, kiselinu i prljanje. Ona štiti opremu korisnika od vanjskih mehaničkih i kemijskih utjecaja, te djeluje prikrivno u infracrvenom spektru što je izrazito bitno kod djelovanja pred uređajima za noćnu detekciju. Zvuči kao SF, ali Ivan je uz pomoć ljudi iz svoje kompanije Rasa i strateškog partnera čakovečke tvrtke Čateks d.d. izradio prvi prototip tkanine koja na naličju ciljano selektivno odbija određene elemente (vodu, kiselinu, ulja) dok upija dijelove oku vidljivog i nevidljivog spektra svjetla. Kad su nakon puno truda i rada uspjeli, znali su da u rukama imaju nešto jedinstveno na svijetu i primjenjivo u svim aspektima ljudskog djelovanja. Odlučili su krenuti odmah u glavu i najprije osvojiti najteže - vojno tržište. Uskoro slijedi proizvodnja tkanine za dekorativne svrhe, potom medicinsko-antibakterijska linija i aerospace-auto-moto industrijska inačica. Neki strani vojno etablirani mediji već su ih proglasili najvećom prikrivnom inovacijom u posljednjih 10 godina!
KAKO SU USPJELI? ŠTO JE BIO NAJVEĆI IZAZOV I ŠTO SU NAUČILI?
”Uspjeh je vrlo relativan pojam i dok se u pravilu mjeri brojkama na bankovnom računu i faktorima eksponencije rasta tvrtke, mi to mjerimo činjenicama da smo prvi hrvatski vojni startup čiji se proizvodi plasiraju na svim naseljenim kontinentima. Naš proizvod koriste specijalne vojne jedinice SAD-a, Francuske, Njemačke, Italije, snajperska škola Velike Britanije te smo ostvarili zavidnu mrežu partnera, korisnika, fanova i prijatelja diljem svijeta. Ključ toga bezkompromisna su odricanja u svim sferama života, predanost cilju, upornost i ponavljanje svega toga, svaki dan u posljednjih 6 godina. Na tom je putu realna prepreka financijske prirode jer fizički proizvod traži idulje financiranje. Ali upravo tu smo naučili da je novac lako dobavljiva "roba" uz kvalitetne strateške partnere i investitore koji prepoznaju i dijele vašu viziju”.
IMATE LI I VI INOVATIVNU IDEJU?
KLIKNI I SAZNAJ KAKO DO PRVE INVESTICIJE
PRILOG JE NAPRAVLJEN U PRODUKCIJI NATIVE AD STUDIJA HANZA MEDIJE I ZABE, U SKLADU S NAJVIŠIM PROFESIONALNIM STANDARDIMA JUTARNJEG